Verzenden
PostNL – Track & Trace
Onze pakketten worden verstuurd met PostNL. U ontvangt de track & trace informatie van de levering per mail, zodra uw bestelling verzonden is. Aan de hand van deze informatie kunt u zien wanneer het pakket bij u bezorgd wordt.
Liever je bestelling afhalen? Stuur eerst een whatsapp naar 06-82165860 voor de mogelijkheden.
Levertijden
Binnen Nederland:
Bestellingen geplaatst voor 16:00 op dinsdag t/m vrijdag worden dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. In de meeste gevallen wordt uw bestelling de daaropvolgende dag al geleverd. Alles wat daarna wordt besteld word op dinsdag verwerkt.
*De bezorging van uw bestelling kan vertraging oplopen door de enorme drukte in de distributie centra. Houdt hier rekening mee met uw bestelling.
Postbussen
Wij kunnen niet leveren aan postbussen.
Retourneren
Retournen
Niet tevreden met je aankoop? Om wat voor reden dan ook, nemen wij het product terug.
Wel moet het product ongedragen zijn, en moeten de originele labels nog bevestigd zitten.
Product Ruilen
Je kunt je product alleen ruilen door je product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Op deze manier heb je jouw nieuwe product snel in huis.
Hoe je een product kunt retourneren:
Binnen 10 dagen kunt u het ontvangen pakket in zijn geheel of gedeeltelijk retour sturen, de kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening. Denk er aan het retourformulier zo goed mogelijk in te vullen en deze aan de zending toe te voegen. Het retourformulier kunt u hier downloaden: Retourformulier 5-3.
Het retour adres is: ZusSUN, Slingehof 63, 2987 CW Ridderkerk
Retourtermijn
Na het ontvangen van uw order heeft u 10 dagen bedenktijd. Dit wil zeggen dat u maximaal 10 dagen heeft om uw product, na ontvangst, te retourneren.
Afgeprijsde artikelen
Wanneer u een artikel uit onze sale/afprijzing koopt dan is dit een definitieve aankoop. Het is dus niet toegestaan om afgeprijsde artikelen te retourneren.
Retourneren / ruilen winkel niet mogelijk
het is alleen mogelijk om per post te ruilen of te retourneren.
Wanneer wordt een retour niet geaccepteerd?
Als het artikel gedragen, vuil, beschadigd of niet compleet is kunnen wij het artikel niet als retour aannemen, het artikel gaat dan weer retour afzender.
Belangrijke punten
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde goederen goed zijn verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor items die tijdens het retourtransport beschadigd of verloren zijn gegaan.
- Denk eraan om uw verzendbewijs te bewaren totdat u een bevestiging van ontvangst van ZusSUN hebt gekregen.
- Retours worden meestal binnen 2-3 werkdagen na ontvangst door ZusSUN verwerkt.